lauantai 24. syyskuuta 2011

Muistutus minulle

Saatan joskus tuntea että olen jumissa, mutta sen ei tarvitse olla niin.
Voin ottaa ensimmäisen askeleen.
Olen voimakas: luotan sydämeeni ja löydän viisauteni.
Voin tehdä muutoksen.
Aloitan pienestä. Korjaan asioita yksi kerrallaan. Siirry seuraavaan, kun olen edelliseen tyytyväinen.


Kun teen jonkun hyvän muutoksen elämässäni, vedän puoleeni lisää hyvää.
Kuuntelen itseäni. Erityisesti niitä kaikkein hiljaisimpia ääniä.
Ihmiset tulevat aina kritisoimaan minua, mutta se ei ole minun asiani.
Emme tiedä kauanko olemme tällä planeetalla, joten eikö kannattaisi nauttia joka hetkestä?
Korkein minä haluaa minun tekevän asioita, jotka tuovat iloa, innostusta ja vapautta. Kun olen yhteydessä sydämeeni tiedän mitä se on.
Otan ensimmäisen, tiedostavan askeleeni tänään. Ja päätän, että kaikki sen jälkeläiset tulevat olemaan vähintään yhtä eteenpäin vieviä.


Tekstitiedostoja selatessa löytyy joskus helmiä :) Kuvat ehkä Suomen kauneimmalta lähteeltä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti