sunnuntai 19. joulukuuta 2010

Ihmeiden aika ei ole ohi


Mulla on takana aivan ihana viikonloppu!

Matkustin perjantaina suoraan töistä Lahteen ystävän luokse. Siellä mua odotti ihana Piano-elokuva, kynttilät, lämpimät peitot ja hyvä ruoka (joka käytiin kyllä yhdessä kaupassa valkkaamassa). Tuliaisina vein demeter-valkoviiniä ja raakasuklaata jotka hupeni mukavasti leffaa katsellessa ja sen jälkeen jutustellessa. Oli kyllä niin mukavaa taas puhua tärkeän ystävän kanssa oikein kunnolla!




Ja olin ihan hoomoilasena kun kaverini kertoi kokeilleensa meditaatiota! Kaikista maailman ihmisistä olisin vähiten voinut uskoa että samainen ystävä olisi innostunut medioimisesta. Mutta kyllä vaan, ja oli jopa saanut huikeita kokemuksia. Kuulemma hänet innoitti siihen toinen ystävä kenen kanssa he olivat puhuneet toteemieläimistä. Kaveri halusi selvittää omansa ja saikin
vastauksensa todella voimakkaana.

Hän oli yrittänyt päästä samaan tilaan myöhemmin kokemansa jälkeen, muttei ollut onnistunut ja into oli hieman lopahtanut. Joka tapauksessa olin ihan kylmillä väreillä kun hän kertoi kokemuksestaan ja tietenkin niin innoissani hänen puolestaan!


Lauantaina kävimme katsastamassa ystävän vuokrahevosta. Kyllä tekisi taas itsekin mieli ratsastamaan...


Ja mikä ihmeellisintä, minä sain sen asunnon Porista mitä olin haikaillut!!! Kyseessä on vanha puutalo, jossa on vaaleansiniharmaiksi maalatut lankkulattiat, valkoinen lankkukatto, kaakeliuuni, korkeat huoneet... Olen ihan ällikällä lyöty. Hakijoita oli muitakin, ja minä helsinkiläinen joka ei edes asuntonäyttöön päässyt sain sen! Sain kuulla tästä perjantaina työpaikalla ja olin varmasti ihan tärähtäneen oloinen loppupäivän hymyillessäni kuin hullu :D Mutta 1.2.2011 on muutto. Jännittää. Muutto pois kotoa! Puhuttiin tästä asiasta myös ym. ystävän kanssa joka on myös hetki sitten muuttanut pois. Isoja askeleita ja kyyneleiltä tuskin vältytään. Ainakin tunnelma oli herkkä meillä perjantai-iltana :)

Huomenna on vapaapäivä töistä, jonka otin ihan aaton suklaaleipomuksia varten. Tästä tulee sitten seuraavaksi postaus :) Ihanaa ja ihmeiden täyttämää joulunaikaa kaikille!

P.S Laitoin muutaman työhakemuksen menemään oikeasti kiinnostaviin paikkoihin. Toinen oli luomukauppa, johon ei edes etsitty työntekijää, mutta minulla on semmoinen olo, että musta olisi todella paljon hyötyä kys. yritykselle ja annoin sen ihan reilusti paistaa hakemuksesta. Pidin mielessäni Olli Postin huimat vinkit mm. valuesta. Kiitos niistä!

2 kommenttia:

  1. Ihanan kuuloinen viikonloppu. Onnittelut upean kuuloisen asunnon saamisesta! :)
    Rentouttavaa Joulun aikaa Sinullekkin.

    VastaaPoista