maanantai 14. maaliskuuta 2011

The Best Blog Ever

Pari lainausta ihan hullun hyvästä blogista:

"Mun on aika ottaa vastuu ittestäni. Jos mä tungen sitä paskaa kitaani niin musta tulee semmonen paskaläjä! Mä haluun LAATUA ittelleni!"

"Mä taas haluun hypettää itteni ihan "epärealistiseks" ja naiiviks."

"Onko jossain joku standardi että "joo sun täytyy kärsiä ja kitua ja vittuuntua tän verran sun elämässä, ei aina voi olla kivaa" ?????? Näyttääkää se kohta mulle jostain Universumin Laista?!"

"Nyt se "järki" narikkaan ja SEKOILEEN ja pelaan tätä Elämää"

Yrteillä tai ilman ;)



3 kommenttia:

  1. OMG<3 Kiitos tästä!!!! Oon vähä paniikis viä mut kyl se tästä ;) Kohta lähtee sitte videoo ja lärviä blogiin kanssa! Tulen kaapista ulos :D

    VastaaPoista
  2. H <3 Hahahah :D:D -> http://www.youtube.com/watch?v=6nE8hYZzimM&feature=related

    VastaaPoista
  3. HAHHAH siis ei hitto mää arvasin että tossa linkissä on toi :DD

    VastaaPoista