maanantai 21. maaliskuuta 2011

Kuka on JeesusBuddhaKrishnaMohammed?



"He ovat kollektivisen tietoisuuden ilmentymiä"
"He ovat maailman henki ja sielu"
"Sinä olet he kaikki. He kaikki myös sanoivat tämän sinulle."

Upea video!!!
Bashar on äärimmäisen inspiroiva :) Katsokaa myös muita hänen videoitaan!

"Kukaan näistä henkilöistä (Jeesus, Buddha, Krishna...) ei halunnut teidän seuraavan heitä vaan OLEMAAN he."
"Jeesus: "Minä olen tie". Hän ei tarkoittanut "Seuraa minua" vaan "Ole tie, joka minä olen""
"Toinen tuleminen (second coming) on se, että jokainen meistä ymmärtää olevansa osa jumaluutta ja Jumala"

Kaikki mitä Bashar sanoo tuntuu jotenkin äärimmäisen järkeenkäyvältä ja todelliselta.
Katsoessani yksi kaksi vuotta taaksepäin muistan kuinka eksynyt olin ja pyysin selvyyttä kaikkeen joltain tuntemattomalta. Nyt olen tässä ja kaikki näyttää kristallin kirkkaalta, vaikka uusia ovia avautuukin jatkuvasti :)

3 kommenttia: